You are here:   Corporate Profile > Quality Policy
  |  Login

Defenco Quality Policy

Minimize

H DEFENCO A.E.,  με στρατηγικό προσανατολισμό  την ανάπτυξη της στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, στον χώρο των Συστημάτων και Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας,  στον οποίο δραστηριοποιείται, σεβόμενη τους πελάτες της και στενά προσανατολισμένη προς τις αρχές της Διαχείρισης Ποιότητας, σχεδίασε, εγκατέστησε και λειτουργεί ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2015.

Η Διοίκηση δεσμεύεται για την πιστή εφαρμογή του Συστήματος Διοίκησης Ποιότητας καθώς επίσης και για τη συνεχή βελτίωση της  αποτελεσματικότητας του.

Όλοι οι εργαζόμενοι, διοίκηση και προσωπικό δεσμευόμαστε να εκτελούμε τις εργασίες, τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις μας συμμορφούμενοι με το Πρότυπο ISO 9001:2015 καθώς και το παρόν Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ποιότητας και τις Διαδικασίες Ποιότητας.

Η Διοίκηση της εταιρείας δηλώνει ότι θα διαθέσει όλα τα αναγκαία, ανθρώπινα και υλικά μέσα για την υλοποίηση των ποιοτικών στόχων, για την επιτυχή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, την ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού στα ανωτέρω και αναθέτει στον Δ/ντή Διαχείρισης Ποιότητας τα καθήκοντα του συντονισμού και ελέγχου εφαρμογής του συστήματος αυτού.

Πολιτική της εταιρείας είναι να αντιμετωπίζει όλους τους πελάτες με την ίδια λογική, θεωρώντας ότι όλοι έχουν τις υψηλότερες απαιτήσεις. Η εταιρεία γνωρίζει ότι πραγματικός ‘πελάτης’ της είναι ο τελικός καταναλωτής ο οποίος έχει πολύ υψηλές προδιαγραφές και πρέπει πάντα να είναι απόλυτα ικανοποιημένος.

Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας η Εταιρεία λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές:

·         κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας.

·         κάθε προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του τμήματός του.

·         όλοι οι εργαζόμενοι είναι πλήρως ενημερωμένοι για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας.

·         η εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (μηχανήματα, όργανα, εργαλεία, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας.

·         όλες οι ενέργειες που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες Διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

·         όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στα πλαίσια μιας συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της ποιότητας.

·         κάθε εργαζόμενος είναι υποχρεωμένος να φροντίζει για την  διαφύλαξη της ιδιοκτησίας του πελάτη ή του εξωτερικού παρόχου από οποιουδήποτε είδους ζημιά.

·         η εταιρεία έχει ένα Δ/ντή Διαχείρισης Ποιότητας ο οποίος είναι ορισμένος από τη Διοίκηση και έχει εξουσία και οργανωτική ανεξαρτησία για να εξασφαλίσει ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015.

Τυχόν παρεκκλίσεις θα αποτελούν αφορμή για άμεση εκτέλεση διορθωτικών ενεργειών.

Η Πολιτική Ποιότητας της εταιρείας αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας και παραμένει σταθερή. Στα πλαίσια αυτής της Πολιτικής Ποιότητας η Διοίκηση έχει καθορίσει συγκεκριμένους βασικούς στόχους Ποιότητας οι οποίοι είναι:

·         Η υψηλή ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών ικανοποιώντας πλήρως τις συμβατικές υποχρεώσεις.

·         Η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

·         Η τήρηση των εφαρμοστέων απαιτήσεων που αφορούν στην λειτουργία της.

Τα ποσοτικά μεγέθη των στόχων αυτών, οι υπεύθυνοι και το χρονοδιάγραμμα επίτευξής τους καθορίζονται στην αρχή του έτους και επανεξετάζονται κατά τις ανασκοπήσεις του Συστήματος Διοίκησης Ποιότητας.